I love it

0kommentarer

Goddagens gott folk! :)

Nu har nästan två veckor gått sen jag skrev sist. Insparken förra veckan var riktigt rolig, jag och Hanna levde oss verkligen in i rollen som faddrar och försökte hjälpa och hejja på nollorna så gott det gick (med varierande respons). Det blev mycket fart och festande under den veckan och på fredagen åkte jag och Cristoffer till Ludvika för att gå på 70 års fest. Cristoffers farmor fyllde år så hela släkten var samlad. Vi sov hos Millis och Johan och hann träffa både Vivi, Garten, Vicis, Nicklas, Simon och Pontus en snabbis. I söndags åkte vi hem igen och den här veckan har bestått av plugg. Vi har precis börjat med kursen Kvalitetsledning och HACCP. Vi har fått ett grupparbete där vi ska göra ett egenkontrollsprogram hos en valfri bransch. Jag, Hanna, Carin och Julia fick bageri så i tisdags åkte vi på studiebesök på ett supermysigt litet surdegsbageri som heter Brödlabbet och ligger utanför Lund. Vi passade även på att åka in till Lund och ta en fika, sånt hinner man ju alltid med! ;) Ikväll blir det Tacomys och film med min plupp som förtillfället är hemma och är sjuk. Ha de bra :D 




/Maya

Kommentera

Publiceras ej