Oct. 01, 2012

1kommentarer

sitter just nu på sj-tåget mellan Mjölby och Hässleholm. Har varit på ett snabbesök i Örebro, främst för att jobba då resten av personalen hade kickoff hemma på Syrenvägen. Hann hem efter jobbet lagom till middagen, och fick jättegod mat! Åkte till Örebro i lördags och hade oturen att hamna på ett trasigt tåg, vilket i sin tur ledde till tågbyte till ett tåg som redan var fullbokat. Sittplatser var det inte gott om så jag fick spendera två timmar på ett lortigt tåggolv. Till skillnad från sittplatser så fanns det gott om trevliga människor och jag blev till och med bjuden på fika. Inget ont som inte har något gott med sig! Idag firar jag och cristoffer 3 år tillsammans. Tiden går sjukt fort men det känns superbra! Vi firade våran dag med en jättemysig middag på kippers i fredags. Har förresten tenta på lördag så nu ska jag lägga ner mobilen och plugga lite istället:-)

/maya









1 kommentarer

mams

02 Oct 2012 22:47

Grattis på er båda två! Jag är så glad att ni har varandra! Tack för att du kom och jobbade så vi kunde kickoffa och kursa! Kräv SJ på pengar!! Puss<3

Kommentera

Publiceras ej