One thing

0kommentarer

Godagens! Det är redan tisdag igen, tiden går så jäkla fort. Jag vet att jag tjatar om det hela tiden men den går verkligen fooort! Härligt för det betyder ju att det snart är sommar! Det är sånt underbart vårväder ute nu så det börjar verkligen kännas att sommaren är på väg, sakta men säkert. Det är mindre bra att tiden går så fort när jag har plugg som måste bli klart. Har en livsmedelsrapport på 20 sidor att skriva och sen en stor kemitenta om några veckor. Läskigt värre! Har kommit igång med rapporten men det går långsamt. Tar så sjukt lång tid att sitta och leta fakta och strukturera upp det som jag vill ha det. Men nu är jag på gång i alla fall. Vill bli klar med den i tid så att jag kan fokusera på kemitentan sen. Det är bara att jobba på helt enkelt!

I helgen fick vi besök av Millis och Simon. Jättetrevligt var det! Vi Kollade på film och på melodifestivalen, spelade spel, åkte till en pytteliten ekologisk gårdsbutik och köpte regnbågsmorötter, gick på stan, kollade på fåglar i vattenriket, fikade och allt möjligt annat! Plus att jag spöade skiten ur alla på monopol! :D Mohaha! Trevligt var som sagt, speciellt det där med monopolvinsten! ;) Nästa patrask (Vicis och Nicklas! :D) kommer redan på torsdag så vi har några dagar på oss att vila ut och städa så det blir fint igen! Väldigt märkligt hur det kan bli så stökigt så fort! Har några halvdåliga mobilbilder ifrån helgen som jag slänger in! Pusshej!




/Maya

Kommentera

Publiceras ej