tröjan du hatar

0kommentarer

Hejhopp!
Sitter här och försöker plugga men av någon underlig anledning så slutar det jämt med att jag gör massa andra saker. Har nyss pratat med vicis i ca en och en halv timme. Riktigt kul att få prata av sig rejält nu när vi inte träffas så ofta! Har i alla fall lyckas skriva två sidor på rapporten, bara 18 sidor kvar. Tjollahopp vad mycket, och jag som kände mig så duktig som skrivit två.. :P haha men det är väldigt intressant så jag ska nog bli klar med den här rapporten tillslut. Ska sitta lite med den i helgen med för nu är det väl snart dags att åka och träna igen! Jag och Cristoffer tänkte faktiskt gå ut och äta i helgen, det ska bli riktigt mysigt! Vi tar det som en sen alla hjärtans dag middag! Igår var det förresten fettisdagen men inte fan fick jag någon semla heller… har varit sjukt sugen på semlor jättelänge nu. Får ta och köpa (eller göra) några i helgen istället! Nej nu ska jag göra ett sista ryck för dagen! Bajbaj!

 

/Maya

Kommentera

Publiceras ej