talking to the moon

2kommentarer

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här, det erkänner jag! Det var påsk för en vecka sedan. Då passade jag och Cristoffer på att åka uppåt i landet. Det var jätteskönt att komma hem en sväng, har saknar alla jättemycket!  Tror tyvärr inte att jag har något intressant att skriva om idag heller så jag lägger ut lite bilder ifrån påsk istället så kommer det kanske ett roligare inlägg senare. :)

 

Någonstans runt jönköping i solnedgången på väg upp till örebro.
Mr. Cool himself ;D
Åkte till falun en sväng på torsdagen och åt lunch med Sara och Vicis.
Det är tydligen så här man umgås 2012.. Via facebook i mobilen ;D haha
Gjorde en chokladtårta till påskmiddagen. Nu ser jag att det ligger ett litet hårstrå på chokladbladet,
det var ju inte så frächt! Men det var nog ingen som märkte det...hoppas jag! ;D
Fick äntligen krama på mina underbara katter!
Världens bästa påskmiddag ute på altanen!
Påskharen kom på besök och åt upp våra blommor...
..dock så blev det bara ett kort besök sen sprang han vidare till nästa familj.
/Maya

 

2 kommentarer

Mams

17 Apr 2012 06:09

Han heter Göran!

Fina bilder! Skönt att ha er hemma en stund! Saknar dig puss <3

Maya

17 Apr 2012 08:32

Gör han?

Kommentera

Publiceras ej