indestructible

2kommentarer

God morgon!
Vilken bra rutin jag har börjat få in.. gå upp i tid så jag hinner äta frukost i lugn och ro. Nu har skolan börjat på riktigt, än så länge är det jätteroligt och jag har superhärliga klasskompisar. idag ska jag på två föreläsningar; "Praktisk gastronomi, matlagning ett hantverk" och "praktisk retorik och presentationsteknik". Spännande. I måndags beställde vi kockkläder! hihi. Vi får köpa ett helt sett med byxor, rock, förkläde och mössa. På förklädet kommer mitt namn vara broderat. Coolt va ;D I tisdags hade vi teambuilding dag. Hela klassen promenerade ut i skogen. Där lagade vi mat, wook, kyckling och pizzor, och gjorde lite lekar och sammarbetsövningar.



/Maya

2 kommentarer

Mams

09 Sep 2011 06:06

Va pizzan ser god ut, mums! ...och skolan låter jätteroligt, är lite avundsjuk faktiskt! Finns det plats för en gammal tant i klassen tro? Älskar dig och saknar dig! <3<3<3

Louise Brantsberg

14 Sep 2011 15:09

åh va underbart!! Låter ju som världens bästa skola! :D <3

Kommentera

Publiceras ej