desto snabbare kommer jag blomma

1kommentarer

Hejhopp!
Nu var det ett tag sen jag skrev här. Igår skickade jag in min första inlämningsuppgift, de ni! Haha nej det var en liten fjuttig uppgift men det börjar dra igång nu iaf och fler arbeten är på G. I fredags var jag och cristoffer ute och åt med några tjejer från klassen. Jättemysigt var det. Sen tog vi en cykeltur igenom stan på lördagen och åt lite sushi till lunch. KATASTROF! Dom verkar inte ha ett enda bra sushiställe här... hur ska jag överleva!? Saknar mina katter lite så igår satt jag och cristoffer framför datorn och kollade på gulliga kattklipp. haha. Åh vad mycket söta små djur det finns men inga är lika söta som mina missar! Nu ska jag strax cykla iväg till skolan! Ta en titt på den här söta katten som älskar vattenmelon! Konstig! :P

/Maya

1 kommentarer

Mams

15 Sep 2011 15:48

Mä, han är ju helt platt! Tänk om han druknar i vattenmelonen!,

Pussipuss<3

Kommentera

Publiceras ej