Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

0kommentarer

God morgon!
Nu sitter jag här och äter frukost igen. Har haft en jättemysig helg. Jag och Cristoffer tog bilen hem till örebro på Tordag eftermiddag när vi hade slutat skolan. Cristoffer åkte vidare till Ludvika på fredagen för att träffa sin familj men jag stannade kvar hemma!<3 På fredagen åt jag, mamma och Lennart sushi. På lördagen kom hela tjocka släkten och vi hade lite födelesdagsmiddag för mig! Det blev grillad lax med massa goda rotfrukter och annat gott. Fick massa fina presenter och det var jätteroligt att träffa alla igen. Idag är det tisdagen den 4 oktobet, det betyder att jag blir 20 i morgon. Läskigt värre. Nu blir jag ju vuxen på riktigt (det sa jag i och för sig när jag fyllde 18 med men nu är det ju på riktigt! :P) Hipp hipp hurra för mig! Snart ska jag till skolan, det är kök idag och vi ska laga fisk och skaldjur! Hoppas att det blir roligt! :D
Kolla här förresten. Karl-Jan blev presenterad som Gastronom i Landet brunsås.. coolt. Jag och Karl-Jan! ;D



/Maya

Kommentera

Publiceras ej