You know you make me wanna shout

2kommentarer

Hej på er!
Idag är det helt underbart väder ute. Riktigt sommarvarmt men varma vindar. Ligger ute på gräsmattan och njuter lite för tillfället. Idag har jag varit på en mini kurs om ett naturligt hudvårdsmärke och fick göra lite hud tester för att se hur min hud mår. Spännande var det! Sen blev det lunch med Isabell på stan för att sen cykla hem och hamna här på gräsmattan där jag nu ligger. I lördags var vi i Stockholm ( jag, cristoffer, moster, andreas och kusinerna). Vi var på naturhistoriska riksmuseumet och på gröna lund. Dom där grabbarna lyckades vinna tre stora choklad askar! Smaskigt värre. En rolig dag blev det iallafall!
Läste förresten i en tidning att akupunktur inte alls är så ofarligt som man tidigare trott... flera patienter hade drabbats av inflamationer och punkterad luga! LITE lång nål tänkte jag då.. eller vad tror ni?



/Maya

2 kommentarer

Cristoffer

31 May 2011 15:43

Ibland har man tur ;) Synd bara att jag inte äter godis :( Fast fick ju lov att bryta det nu när man hade vunnit det.. Jag testade själv-akupunktur en gång, slutade med att man fick dra upp nålen ur min axel med tång :O

Lollo

02 Jun 2011 12:25

Åh va myys!

Haha, jo punkterad lunga kändes svårt att lyckas med! Haha



Ska du med till Malin på söndag? Tänkte om vi skulle samåka in :)

Kommentera

Publiceras ej