Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

2kommentarer

Idag har jag pantat 334 burkar! Herregud vad många det var, dom fick knappt plats i bilen. Nästan 200 kr blev det också, det är inte illa pinkat. Har även pysslat lite idag. Köpte en jättesöt receptbok på Lagerhaus för ett tag sen och tänkte att jag skulle försöka göra något fin med mina recept. Lite scrapbook inspererat blev det. Långt ifrån klar men det här kommer nog vara något som man får fylla på med tiden, när jag fastnat för nya intresanta recept. Det blev inte så bra bilder men jag lägger ut dom ändå så får ni ett litet humm om hur det ser ut!


/Maya

2 kommentarer

Mams

19 May 2011 20:32

Å va fint och va duktig du är! Pusssssssssssssssssss :-)

Malin

20 May 2011 01:18

Vad pysslig du är!! :D

Kommentera

Publiceras ej