That's why they call me Mr. Fahrenheit

4kommentarer

"All my religious beliefs are based on star wars"

..och jag har ju knappt sett star wars.

Jag skrev förut att jag hade köpt konad nail art. Har inte hunnit prova alla mönster men några snygga naglar har jag lyckats gjort i alla fall. Tänkte lägga ut några bilder för att visa, tyvärr har jag mest dåliga mobil bilder men det får gå ändå. Jätteroligt är det, jag måste nog beställa några nya snart ;)

Nu blir det frukost och sen ska jag och mamma iväg och jobba lite!


   

/Maya

4 kommentarer

Emma

20 Mar 2011 11:37

Nej va snygga!! Blir ju supersnyggt! :D Vart köpte du det?

Emma

20 Mar 2011 11:38

Då är du på och vara med på vårruset då? :D <3

Mams

21 Mar 2011 19:26

Cool!

Lollo

24 Mar 2011 14:23

ÅH vilka supersnygga!! :D

Ser ju superproffsigt ut!

Kommentera

Publiceras ej