smooth criminal

2kommentarer

I fredags tog Pontus och Millis (cristoffers syster) studenten. Det var jättekul att se alla studenter så glada! Åkte hem till Örebro igen i söndags och i Måndags åkte Lennart och Mamma på semester. Så nu drar "sommarjobbet" igång, om man nu kan kalla det så eftersom jag redan jobbat ett tag. Men det blir iallafall mycket jobb för mig i sommar, det ska bli roligt och bra med lite pengar! :D Så nu sitter jag här alldeles ensam..tur att jag har katterna, och fiskarna! Och Cristoffer såklart som kommer hit på helgerna!
Gjorde precis en jättegod och nyttig smoothie som jag sitter framför Tvn och mumsar på nu. Gjorde den av fryst frukt, färsk banan, turkisk yoghurt, lite lime, acai, mivitotal premium, lönnsirap och lite annat smått och gott. Riktigt mumsig blev den!



/Maya

2 kommentarer

Cristoffer

16 Jun 2011 00:01

Ser riktigt smaskigt ut älskling! :D <3

Mams

02 Jul 2011 20:28

Smaskigt och nyttigt! <3

Kommentera

Publiceras ej