I've waited for so long so I could hear my favorite song so, Let´s go!

0kommentarer

Det var då ett fruktansvärt bloggande om mat och kakor hela tiden. Men det är tydligen det enda intressanta jag har att blogga om. Så därför kommer nu ännu en bild på en kaka! Volá, en citronkaka dagen till ära! Här har vi nämligen besök..eller vi och vi. Mamma och Lennart har besök av ett gäng glada och trevliga tanter och gubbar som kanske har fått i sig en skvätt för mycket vin. Haha . Gjorde iallafall en citronkaka till efterrätt och det verkar som om den blev uppskattad. Eller så vågar dom inte säga något annat! ;D Mamms och Lennart hade gjort jättegod mat. En risotto med zuccini, hem odlad sallad, ungsbakade rödbetor med fetaost och hästbiff (inte lika trevligt för mig och mamma som inte äter saker med päls). Jättemumsigt var det iaf, förutom hästen som vi inte åt, men den var tydligen fantastiskt god den med, jag gillar kommatecken!

Hörde förresten ett roligt uttryck idag. Jag gillar uttryck som låter bättre än vad det egentligen är. Typ "Jag är mellan två jobb" istället för "arbetslös" (som jag och Emma brukade använda). Idag hörde jag ett annat uttryck för lat.. för jag är ju en lat jävel men det är ju inte alltid så kul att erkänna, så vad sägs om "motivationshandikappad". Då kanske man till och med kan få lite sympati, smart va? Jaja, nu är det dags för mig att sova. Får se när dom överförfriskade här nere ska pallra sig hemmåt. Nattinatt!

Och nu spelas det näsflöjt också.. Hurra! haha^^


/Maya

Kommentera

Publiceras ej