Tainted love

1kommentarer

Nu verkar det bli lite sent igen... men känner att jag vill skriva lite här ändå, kan ta det ganska snabbt. Idag var det första dagen i skolan. Promenerade till högskolans område och hittade dit utan problem, när jag kom in på området blev det däremot värre. Blev skickad till fel ställe men där träffade jag en blivande klasskompis så vi lyckades hitta till rätt ställe tillsammans, utan att komma försent! Hurra! Vi hade lite presentationer av oss själva, lärarna och utbildningen. Det kommer bli toppen, kändes verkligen jättebra. Lyckades även få lite kontakt med mina nya klasskompisar och det känns skönt. I veckan är det In spark, vilket betyder lekar, sittningar och fest mm. Hoppas verkligen att det kommer bli superroligt nu när jag har lagt så mycket pengar på det! Köpte lixom ett pass för att få vara med på allt, det kostade 550 kr. Hoppas att det är värt det! I passet ingick en väska samt en supersnygg overall. En knallgul! Den här ska vi tydligen ha på oss vid lekarna och även den första sittningen! Visst är det snygg? ;D haha. Lägger även ut en bild på vårat nyinköpta duschdraperi, det är fint tycker jag! Haha^^ Nattinatt!





/Maya

1 kommentarer

Mams

30 Aug 2011 06:38

Snygg overall! Men ännu snyggare duschdrapperi! Pusspådig!

Kommentera

Publiceras ej