måndag morgon

1kommentarer

I dag är det måndag och om exakt en vecka börjar jag plugga. Ojoj, nu börjar det bli nervöst. I Lördags tog vi en lastbil och åkte ner med det stora flyttlasset till skåneland! Jag har kört en lastbil, coolt va!? Det var jätteroligt! Vi hade hyrt en lätt lastbil från statoil för att få med allting. Resan ner gick jättesmidigt och att bära upp allt i lägenheten med. Lägenheten känns mycket bättre nu när vi har fått in lite av våra saker. Tog några bilder för att visa men dom blev ganska suddiga så lägger bara ut någon.. tar mer sen när vi börjar komma i ordning. Nu är jag iallafall i hemma i örebro igen och sen åker vi ner till Kristianstad på fredag igen, då flyttar vi på riktigt. Det är en sån underlig kännsla som jag knappt kan förklara! haha. Vi råkade åka några mil fel på vägen hem förresten.. haha åh jag vet inte hur vi lyckades med vi virrade runt i södra sverige ett bra tag innan vi tog oss hem. haha. Nu ska jag städa och fixa i ordning. Skriver med sen!

/Maya

1 kommentarer

Mams

22 Aug 2011 19:37

Hemskt är vad det är! HEMSKT! Saknar dig redan! Men jag är jätteglad för din, eran, skull! Puss :-*

Kommentera

Publiceras ej