jag har väntat på ett regn

1kommentarer

Det är ett jäkla skitväder ute! Det bara regnar och regnar.. och jag som strax ska ta mig upp på stan. Usch sa mormor och sprang till skogs!

 

I fredags åkte jag, cristo, mamma och Lennart ner till Kristianstad för att kolla på lägenheten. En helt okej lägenhet är det och vi ska få omtapetserat i alla rum! Den var tyvärr väldigt lortig så det var skönt att mamma och lennart var med för sånt där hade jag inte tänkt på att kolla. Så snart ska man börja plugga då, känns roligt och läskigt. Börjar fundera på om jag ska köpa studiematerial redan nu.. hittar dock ingen info om exakt vilka böcker och sånt som behövs.. får väl försöka maila dom eller så. Vi var även i ludvika i helgen och hälsade på släktingar och vänner! Blev bjudna på sushi hos cristoffers mamma för hon fyllde år. Ja vi blev bjudna på mat överallt förresten, en jäkla massa gratismat blev det. Men gratis är gott, ellerhur!?

 

/Maya


1 kommentarer

Cristoffer

10 Aug 2011 14:53

Gratis är alltid gott :D Ja det där med studiemedel är ett jäkla mysterium :P Men vi är ju så smarta så vi behöver ju egentligen inga böcker ;) <3

Kommentera

Publiceras ej