Smells like teen spirit

3kommentarer

Klarade teoriprovet igår! Ett steg närmare körkortet, det känns underbart! Börjar dock bli jäkligt nervös över uppkörningen nu, speciellt när det inte har gått så bra som förväntat på sistone. ujuj..men det är bara att prova och se. Ni får hålla alla tummar ni har för mig!
I fredags var jag och Cristoffer och kollade på Thomas Järvheden. Rolig snubbe det där! Showen heter Från big bang till happy ending! Gå på den om ni har chansen. Nu såg jag dock att Magnus Betnér skulle komma till örebro han med, synd att jag inte upptäckte det tidigare. Det hade också varit roligt att se på, men det får bli en annan gång.

/Maya

3 kommentarer

Emma

29 Sep 2010 11:02

Men Grattis Maya!!!! =D Gu vad roligt! Då ska jag hålla alla mina tummar nu då!

Massa kramar!

Den bäste

29 Sep 2010 13:06

Störtskön show ^^ Magnus Betner ska snart spela här i ludvika också har jag för mig, kan ju kolla upp det så kanske vi har tid att gå :D Och uppkörningen blir nemas problemas, du är bäst och du är dessutom så söt så ingen vill säga nej till dig ^^

Mams

29 Sep 2010 18:55

Du är duktig du! Puss

Kommentera

Publiceras ej