Sing us a song and we'll sing it back to you

4kommentarer

Det finns en positiv sak med att vara "ledig eller typ arbetslös", som Mange Schmidt skulle ha sagt. Själv kör jag på Emmas stil och kallar det att vara "mellan två jobb" det låter så otroligt mycket bättre. Hur som helst, den bra saken skulle jag komma till ja. Det är iallafall att man har tid att göra så mycket saker som man annars känner att man inte hinner med. Typ "pyssla" vilket jag har börjat att göra mitt emellan mina två jobb. Har målat lite och inser att det är fasligt roligt och idag har jag fifflat lite med blomkrukor. haha låter som en liten gumma men fasiken, det är kul! Har fler idéer på G till och med ;D
Så det är ett tips från Maya om ni har tråkigt, gå in på typ panduro eller någon annan rolig affär och inhandla lite roliga grejer att pyssla med. Köp inte för mycket bara, inkomsten brukar inte vara så hög när man är "ledig"! ;D

 

/Maya

4 kommentarer

Mams

20 Oct 2010 19:56

Jättefint gumman! Jag vill också vara med och pyssla!! ;-D

Vicis

22 Oct 2010 12:43

SUPER FINA TAVLOR! :D DU É JU GRYM <3

Marie

23 Oct 2010 10:47

Vilka fina!! Skulle behöva en tavla i vardagsrummet mitt.. Får jag köpa en;)blink blink..

Emma

26 Oct 2010 17:01

Men gu va skojj Maya! Haha, det är bra, mellan 2 jobb låter sjukt mkt bättre ;)

Men va fint du gör! Du är ju asduktig! Blir ju sugen på att pyssla jag med nu!

Kommentera

Publiceras ej