Oh boy!

0kommentarer

Nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade! Det börjar i och för sig bli en standardfras för mig eftersom att jag uppdaterar den här bloggen lika ofta som jag är ute och joggar. Vilket tyvärr aldrig har hänt. Jag borde kanske böjar bli lite mer aktiv. Både på bloggen och fysiskt. Det skulle nog inte skada. Jag kanske till och med skulle må bra av det. Haha Nääh du…dum tanke.

Nu har jag i alla fall gått min allra sista vecka i gymnasiet och jag har äntligen tagit studenten! Grattis till mig! Tack så mycket! Studenten var helt underbar även om det var svårt att inse att jag aldrig med kommer gå på kvinnersta. Det är tydligen dags att bli vuxen nu vilket känns lite små underligt. Nu är äntligen sommaren här i alla fall, jag jobbar lite ibland och håller även på att försöka ta det där jäkla körkortet. Även om jag missade en körlektion idag. SÅ JÄVLA klantigt av mig. Men men.. Bara att köra vidare.

       
  

Nu ska jag roa mig med något annat.. vad har jag bara inte kommit på än.
Puss

Kommentera

Publiceras ej