Aa men lixom daah asså..

1kommentarer

Jag måste vara världens sämsta bloggare^^ haha
För de första så skriver jag aldrig och när jag väl funderar på att göra de kommer jag inte på något.
men får väl försöka att skärpa mig^^

Aja..dagen har varit okej. Skola som vanligt och började med kemi. Kemi som brukar vara dödstråkigt börjar
faktist bli lite roligare och Haleluleja, jag förstår faktist vad vi håller på med ;)
På eftermiddagen hade vi samhällskunskapsprov där man skullle "diskutera med sig själv"
Skönt att min scitsofrena sida äntligen får komme fram lite. Haha. Nej då, men jag är 
duktig på att svamla om massa onödiga saker (om det är något negativt eller positivt har jag
ingen aning om) så jag tror att det gick bra.

Väl hemma började jag fixa lite med mina små grisar (marsvinen). Städade och gjorde fint och så skulle jag
ta kort på bäbisarna. Säger bara att man typ skulle kunna ha det som en OS gren.
"Få en någolunda bra bild på springande marsvinsbarn"
Det var inte lätt kan jag säga, de sprang omkring som galningar åt olika håll och skrek
som jag vet inte vad. Lyckades iaf få några suddiga bilder på dom.
Så om det är någon som är intresserad av två supersöta små marsvinspojkar så
är de bara att höra av sig ;)

Backyard Babies - Abandon <3 Häääärlig låt

Aja. ska inte tråka ut er nå mera. om det nu är någon som har läst så här långt^^
PUSS&KRAM

Random bild ifrån sommaren,  tycker att den kunde stanna lite längre.

1 kommentarer

Wiffslan

16 Sep 2008 18:57

Jag tror att du kommer att bli US, menar OS-mästare i smågrisfotografering!!

Hoppas att man blir rik på det!!

Puss;-)

Kommentera

Publiceras ej