Svinkul

1kommentarer

Jahopp, då sitter man här med Angelica mitt ute i ingenstans. Vi har nämligen apu på en grisgård nästa vecka så här ska vi bo några dagar framöver.  Vi har laddat upp med massor av mat, men tyvärr har vi bara ett jättelitet kylskåp. haha. Men de får gå ändå. :P Angelica och Anders kom och hämtade mig och alla mina väskor och sedan åkte vi till Maxi och handlade ännu mer mat än de jag hade packat med. Mamma Angelica och pappa Anders sprang runt och plockade i sina speciella bröd och äppelsorter i kundvagnen medans skillsmässobarnet (jag alltså) började bli lite otålig och spang omkring och pillade på saker som bara jobbiga barn gör. haha. Ja nu kanske jag måste förklara mig lite också. Det är nämligen så att jag känner mig som ett skillsmässobarn när jag är och handlar med Angelica och Anders. Haha.
"Hej jag heter Maya och jag är det passivt rökande skillsmässobarnet!"
"Heeej Maya!"

Ja men jag gillar dom ändå även om jag får stå ut med lite stryk. haha. Så får vi väl se om vi överlever den här veckan överhuvudtaget men det hoppas jag. Tur att Angelica har med sig sin dator så vi inte blir helt avskillda ifrån omvärlden.

Igår var det Halloween partaj hos Tesse riktigt kul trots lite hm..  ja.. nedgångar kan man väl säga.
Lite bilder kommer senare. :P
Nu ska jag nog dricka upp mitt te och krypa ner i sängen. ;)
God Natt och sov gott

1 kommentarer

Angelica:)

02 Nov 2008 21:49

men du vet gumman skilsmässobarn brukar få dubbelt med presenter:D

Kommentera

Publiceras ej