hela huset

2kommentarer

Jag är så glad, för jag är nöjd. Det är en fröjd att vara glad när man är nöjd… Kommer ni ihåg den låten, från något gammalt barnprogram!? Nä, inte jag heller.. Men fan vad jag är nöjd. Distanskurserna är slut vilket är sjukt skönt, kände att jag inte hade tillräckligt med disciplin för att plugga hemma. Det var helt enkelt för mycket fingrar på fel ställen och jag fick fan aldrig tummen ur och gjorde uppgifterna i tid. Vilket självklart resulterade i sista-minuten-stress och arbeten som man inte var nöjd med. Men men, blev ju godkänd och nu är kurserna slut, så det löste sig ändå! En annan nackdel med distanskurserna var ju att man aldrig hade någon anledning att varken klä på sig, sminka sig eller för den delen ta sig utanför lägenheten (som sagt, det här med disciplin är tydligen inte min starka sida). Växte typ fast i soffan och utvecklade någon slags schizofreni – jag var ju den enda att prata med - och fan vad trevligt det var! Haha :P Den nya kursen som vi precis börjat med heter ”Projektarbete matkultur och kommunikation” och den ska bli superrolig att läsa, ser verkligen fram emot det. Var även i Örebro en jättesnabbis i helgen, det var sjukt mysigt att få pussa lite på mina missar och dämpa min djur-gos-abstinens en aning.  Det var nog allt jag hade att säga för idag. Nu blir det lite te och krypa ner under en filt i soffan.. tydligen min favoritplats..

Peace out! 

 
/Maya

2 kommentarer

Anonym

21 Nov 2013 08:10

Ett stort grattis till dig från oss i Tolvsbo!

"Fullständig belöning får man bara om man aldrig ger upp" som Napoleon Hill har sagt.

Bra jobbat!

Mams

25 Nov 2013 06:14

Duktiga du! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej