oh love

0kommentarer

I tisdags kom jag hem efter ca 3 veckor i stockholm. Vi har haft vfu (praktik) i skolan och jag har varit hos tidningen Kurera. Under den här tiden har jag har skrivit om säsongsanpassad mat och tagit fram lite olika recept till texten. Sedan blev det även lite fler texter och recept som antagligen kommer att komma ut i tidningen senare. Ska absolut visa upp lite bilder när de kommer ut! Det ska verkligen bli superkul att se sitt arbete tryckt i en tidning. Spännande värre! Men nu är jag hemma igen och det är faktiskt väldigt skönt. Jag ska verkligen sätta igång med träningen nu efter ett litet uppehåll, men det tar ju ett tag innan man får in rutiner så får verkligen pallra mig dit nu framöver. Nu ska jag nog ta och laga lite mat till mig och Cristobal, sen blir det söndagsmys! 
 
/Maya

Kommentera

Publiceras ej