on top of the world

1kommentarer

Då var jag hemma i Kristianstad igen efter ca 2 månader hos mamma och Lennart i Örebro. Jag har haft det riktigt mysigt i Örebro, jobbat en hel del, ätit god mat, umgåtts med mamma och Lennart och gosat med mina älskade missar som jag saknar så när jag är i Kristianstad! Men det är skönt att vara hemma igen och äntligen umgås lite med världens bästa sambo. Kommer däremot sakna all god och snygg mat som kockarna i Öret alltid gör, och som mamma så snyggt dekorerar med blommor (både med och utan insekter) ;) Här är en bild på en tårta som mamma gjorde och som jag dekorerade! Vilket team ;D Jag har gått loss med kameran i trädgården så har en miljon bilder... kanske kommer det en hel del vid ett senare tillfälle! 



 
 

/Maya

1 kommentarer

Mams

07 Aug 2013 20:45

Japp vilket team asså! :-)

Kommentera

Publiceras ej