Mystery

1kommentarer

God morgon! Helgen har gått ruskigt snabbt och har ärligt talat inte varit så jätterolig. Cristoffer har jobbat och jag har pluggat. Men även sånt måste göras! :) Jo, vi var förresten på bio i fredags. Vi såg the hunger games. Jag tyckte att den var riktigt bra. Dock väldigt många klyschor och man förstod ju redan i början av filmen hur den skulle sluta. Men absolut en sevärd film. Filmen är baserad på en bokserie och jag blev faktiskt sugen på att läsa dom böckerna. Kan tänka mig att dom är riktigt spännande! Även den här veckan är det plugg som gäller. Rapporten är äntligen så gott som klar och den ska lämnas in på tisdag. På fredag är det kemitenta så det blir stenhårt kemiplugg nu i veckan. Jag hoppas verkligen att allt kommer fastna tills dess! Så nu måste jag sätta igång! 



/Maya

1 kommentarer

Mams

27 Mar 2012 05:58

Å jag blir så glad när det ploppar upp ett nytt blogginlägg från dig! Saknar dig sååååå! Blab <3

Kommentera

Publiceras ej