in med bollen i mål

1kommentarer

Godafton!
Nu har jag varit i Örebro i 6 dagar! Har umgåtts med mamma, Lennart och katterna i helgen innan dom åkte på semester. Mamma och Lennart alltså, katterna får stanna hemma! I veckan har det blivit jobb. Det har gått bra och varit riktigt roligt faktiskt. Lite tomt med folk på stan bara tyvärr, men det har ju varit ganska dåligt väder än så länge. Ingen sommarvärme här inte. Nu på eftermiddagen är det däremot sol och blå himmel. Jättemysigt! Här hemma håller badrumsgolvet på att renoveras... = Ingen dusch på en vecka. Ingen dusch på en vecka = Mycket spring till gymmet för att duscha. Mycket spring till gymmet = Vältränad Maya (förhoppningsvis!) Bad hantverkaren att ta semester nån vecka innan han gör klart arbetet, fatta vad vältränad jag skulle bli! haha Nej skämt åsido, nu vill jag ha en dusch som fungerar. Börjar se ut som samara i The ring (mer än vanligt), alltså som om jag har legat och ruttnat i en brunn lite för länge. Och om jag tvättar håret på gymmet kommer jag ju gå in i duschen som Samara och gå ut som en av bröderna Fluff. Vet ärligt talat inte vad som är värst.... Dagens I-landsproblem! Fick förresten Vg på tentan i näringslära. Grattis till mig! :P Nej nu ska jag gå och laga lite mat. Ha det gött :D
VS
/Maya

1 kommentarer

mams

16 Jun 2012 16:17

Du är fin hela tiden! Och duktig! Snygg blomma:-D puss<3

Kommentera

Publiceras ej