Där jag hänger min hatt

0kommentarer

Godkväll! 
Har jobbat lite idag med och när jag slutade tänkte jag vara duktig och träna lite. Traskade dit så duktigt men snopet nog var inte gymmet öppet, dom har tydligen stängt några timmar mitt på dagen. Då fick jag vara lat i dag igen då, men det är ganska skönt det med. Gjorde lite god mat här om dagen. Det blev het rotfruktsröra i filodegspaket. Superenkelt och ganska gott. Ville ha potatis i men det hade vi inte hemma så då tar man vad man har. Fräste sötpotatis, palsternacka, morot, ärtor och lök med ingefära, chili, lite koriander, spiskummin och lite andra kryddor och sen använde jag röran som fyllning i filodeg. Dom slängdes in i ugnen tills dom blev gyllenbruna. Servera med myntasås och sallad. Smarrigt :) 
 
 
 
/Maya

Kommentera

Publiceras ej