sweet dreams are made of this

2kommentarer

God kväll kära blogg!

Ligger just nu i sängen med en svart katt och en dator på magen. Mizo är lite sur över att hon inte får all uppmärksamhet nu när jag försöker skriva här men det får hon stå ut med ett tag. I veckan har det blivit en hel del jobb, väldigt sparsamt med träning, lite shopping med mamma och en massa god mat. Det här får nog faktiskt bli ett helt mat-inlägg för det är typ bara matbilder som finns på min kamera för tillfället. Här ser ni endel av det goda vi har tryckt i oss. En tonfisksallad, Lennarts goda laxsburgare, Supergod och nyttig frukost, en onsdagsmiddag ute på puben, tillverkning och servering av världens största (och kanske godaste) praliner som jag och mamma gjorde, energibollar till mellanmål, dagens mat som bestod av tre olika frächa pizzor samt ett örtte bryggt på hemodlade örter och lite vinbär. GÖTTMOOS säger jag bara! Om jag hade orkat uppdatera lite oftare hade ni kunnat få en lite med detaljerad beskrivning av detta men nu får det duga så här. Dags att sova för kvällen tycker jag, ska upp och springa (om jag orkar) och sen blir det en liten klassträff med några få gamla kalsskompisar. Trevligt värre! Saknar min Cristoffer och längtar till våran utomlandsresa, det kommer bli supermysigt! Ha det bra :D 
 



/Maya



2 kommentarer

Mams

21 Jul 2012 09:57

Väldigt många bilder på pralinerna, Haha! Tur det för dom tog ju slut så fort! Duktig är du som var ute och sprang på morgonkvisten också! Puss<3

Cristoffer

21 Jul 2012 11:52

Min lilla flicka är jämt duktig ;) Du får göra såna där praliner när du kommer hem älskling :D Såg mumsiga ut ^^ Saknar dig med plupp <3

Kommentera

Publiceras ej