stand by me

3kommentarer

God morgon!

Nu har det varit lite segt med uppdateringar men det verkar som att någon inte vill att jag ska skriva några inlägg här. Varje gång jag försöker är det någonting som krånglar. Ena gången gick det inte att lägga in bilderna på datorn och andra dagen fungerade inte internet här hemma. Jobbigt värre! Ska iväg till skolan om ca en halvtimme. Blir bara en kort dag idag, slutar 12. Jag och Cristoffer är inne på våran sista detoxvecka nu. Hejja hejja! Känner mig faktiskt piggare! Vi försöker att inte äta så onyttigt. Även om jag råkade dricka nått glas vin när vi var på middag hos Hanna i lördags. Igår försökte vi till och med göra nyttig glass. Vi fick ju en sån där liten söt glassmaskin av mamma och lennart i julklapp så vi invigde den igår. Gjorde en glass på kokosmjölk, lite grädde och lönnsirap. Blev ganska gott faktiskt. Inte riktigt lika smarrigt som glass men det funkar absolut som substitut! :D Förra tisdagen hade vi praktiskt prov i skolan. Det gick ganska bra men är inte helt nöjd. :/ Nu är det bara att vänta på betyg. Kan förklara mer hur det gick till någon annan gång! Fick ju förresten massa fina kuddar av Mamms i julklapp också så nu får ni se en bild på hur mysigt det blev i soffan!



 

/Maya

3 kommentarer

Mams

24 Jan 2012 13:44

Å va fint det blev! Hoppas att det var rödvin du drack för då fick du ju i dig lite resveratrol som ju är en alldeles fantastisk antioxidant! ;-)

Maya

24 Jan 2012 14:08

Det var rosa... gills det? :/

Mams

24 Jan 2012 19:34

Nä det gills INTE! :-P

Kommentera

Publiceras ej