She doesn`t know the word 'impossible'

1kommentarer

Vaknade nyss upp i soffan av pistolskott...Alltså jag har ju hört att det här ska vara ett dåligt område och att det har varit skottlossningar här förut men usch vad konstigt att det ska hända nu mitt på dagen. Och vad nära det lät, som om dom var i vårat vardagsrum, bakom soffan. Sen öppnade jag ögonen och såg att Cristoffer satt brevid mig och spelade Battlefield 3. Det kan bli så konstigt när man halvsover och drömmer! Haha. Igår bakade jag lite morotsbröd iaf. Två limpor blev det. Den ena blev lite misslyckad för jag tog ur och skar i den innan den var klar, men den andra blev helt perfekt! Gick efter det HÄR receptet som Carin i klassen rekommenderade. Gjorde limpor istället för små bullar och hade i lite solrosfrön. Hade även hälften speltmjöl och hälften vetemjöl... vet inte om det blir bättre med spelt men min käre mor har sagt att man kan använda det och hon har ju koll på det här med bakning så det var lika bra att prova! :D I morgon ska vi vara i köket och baka så förhoppningsvis får jag mer tips då! Ikväll ska jag, cristoffer, tjejerna och Hannas pojkvän på MRL (mage, rumpa, lår) och Core. Får se om jag tar mig upp ur sängen i morgon eller om träningsvärken kommer vara hemsk, Det ska tydligen vara väldigt jobbig träning! Nu ska jag ta och läsa lite studielitteratur. :)



/Maya

1 kommentarer

Mams

31 Oct 2011 18:52

Ååå så fint! <3 dig, du är så duktig! Puss

Kommentera

Publiceras ej