Jack-o'-lantern

1kommentarer

Hejsan hoppasan!
Idag är det söndag.. Har inte gjort mycket idag. vi var och tränade en sväng bara. Igår var jag på Chokladfrukost med klassen. Riktigt mysigt och mumsigt. Jag hade förväntat mig en hink med nutella och att allt skulle vara doppat i choklad. Som tur var så var inte detta fallet. Det var en riktigt mysig frukost med inslag av choklad. Man kunde äta chokladscones, chokladkaffe, te eller varm choklad, fruktsallad med små bitar av vit choklad i och lite fler saker. Väldigt mysigt var det iah. Här kan ni läsa mer om ni vill! Tjejen som startade det där företaget har gått på gastronomiprogrammet, det är riktigt roligt att se vad föredetta studenter har gjort efter utbildningen. Igår gjorde även jag och Cristoffer pumpor för att få lite halloweenstämning! Skitsnygga blev dom! Nu ska jag gå och kolla till mitt bröd som jag håller på att baka. :)



/Maya

1 kommentarer

Mams

31 Oct 2011 18:55

Snygga som bara den! Kusligt med ett lysande kors bakom, mohahahaaa! :-P

Kommentera

Publiceras ej