Breakeven

0kommentarer

Gooood mooorgon, eller förmidddag kanske man borde säga. Det är tisdag och jag är ledig idag igen. Blir nästan lite rastlös av all denna ledighet. Vi har ju inte ens mycket att plugga. Får väl ta och läsa lite studielitteratur helt enkelt! I helgen var Plinis och Joen och hälsade på. Det va jättekul att dom kom hit. Har saknat min lille Plinis så mycket! Vi var och bowlade och åkte runt lite i skåne. Dom åkte hem i går på förmidagen. På kvällen var jag och Cristoffer på gymmet. Jag fick en genomgång av gymmet med en instruktör och så fick jag ett träningsschema som jag ska försöka följa när vi är där! Det känns ganska bra faktiskt. Christoffer var riktigt taggad förra veckan och körde stenhårt...detta gav honom en ovanlig inflammation i armmusklerna och lederna. Han har gått omkring och sett ut som T-rex, gulligt värre. Nu börjar det bli bättre iaf så det är ju skönt. Men vi kanske inte ska köra så stenhårt på en gång nu när vi är så otränade! :P haha





Exakt så här har Cristos armar sett ut ett tag! Haha :P
/Maya

Kommentera

Publiceras ej