The A team

1kommentarer

Hejhopp!
Hör och häpna, jag och cristoffer har nyss varit och tränat! Trodde aldrig att denna dag skulle komma men nu efteråt känner jag mig faktiskt ganska stolt. Gymkortet är införskaffat så nu har jag ingenting att skylla på längre... Dom har yoga, zumba och lite andra pass så ska nog prova att gå på något sånt nån dag. Hurtbulliga jag! :D Har lite bilder på allt möjligt på mobilden som jag tänkte slänga upp så ni får se, så här kommer en liten bildbomb!

Världens bästa födelsedagsfrukost hemma! :)
Gestaltning av Samisk matkultur!
Gestaltning av Samisk matkultur med smakprov av samiska specialiteter.
Gestaltning av Samisk matkultur med smakprov av samiska specialiteter.
Gestaltning av Samisk matkultur med smakprov av samiska specialiteter.
Köksstolarna som vi köpte på erikshjälpen, 125 kr/st. Värsta kapet!
Våran coola välkomstshot på födelsedagsfesten! och mamma, du kan vara lugn. Det var väldigt lite alkohol i!
Ett jättegulligt paket som mamma skickade till mig på födelsedagen!


/Maya

1 kommentarer

Mams

13 Oct 2011 20:54

Appropå shotsen så har jag druckit såna och det är hårdsprit i dom!

Fint paket, vill se innehållet också!, puss <3

Kommentera

Publiceras ej