Sjung om studentens lyckliga dag

3kommentarer

Kom hem för ca 1,5 timme sen efter en dags jobb på marknadsafton. Roligt var det men har lite ont i fötterna nu, så blir det när man inte är van att stå och gå utan mest van att ligga i soffan. Haha. Igår bakade jag några cupcakes till Pontus som tar studenten i morgon. Det blev citroncupcakes med en klick lemon curd i mitten. Jag tyckte att det känndes sommrigt och frächt, får bara hoppas att dom gillar citron! Jobbigt annars! :P Dom blev tyvärr inte så fina som jag hade önskat eftersom att det var så varmt när jag bakade. Allt bara smälte och blev kladdigt så får verkligen hoppas att dom smakar gott ;D Nej nu är det nog dags att sova, ska åka tidigt i morgon så jag kommer i tid till studenten! :) Nattinatt!


/Maya

3 kommentarer

Cristoffer

10 Jun 2011 09:29

Jag tror dom blir asagoda gumman :) Det var ju lite tråkigt att dom smälte i värmen, men det är det enda negativa med denna ljuvliga sol! :D (och att du sparkar bort mig ur sängen för att jag är för varm, men det är en annan femma) ^^

Lollo

10 Jun 2011 16:24

Guu vilka snygga!!! :D du är ju för grym!

Mams

10 Jun 2011 21:10

Jättefina:-) du är såååå bra!!

Kommentera

Publiceras ej