Sparks

1kommentarer

Då var min första salstenta gjord! En del frågor var jättelätte medans andra var jättesvåra. Hoppas verkligen att jag får Godkänt! Har ingen aning om hur det gick faktiskt. Men nu är det fredag och "jullov". Inte riktigt, vi har ju fortfarande arbeten att göra men vi måste inte vara i skolan så i morgon åker vi hem. Ska bli så mysigt att åka hem och fira jul. Ikväll blir det "After-tentafest" med klassen. Det blir bara ett snabbt besök för mig för att säga hejdå och god jul till alla. Vi ska nämligen åka ganska tidigt i morgon så det är bäst att ta det lugnt. Hörde du det mamma, vilken fruktansvärt ansvarsfull unge du har! ;D Nu ska jag göra klart julklapparna till alla. Jag lovar att ni ska få se bild på vad det blir sen. Så länge får ni se några bilder från Julmyset i onsdags! Första bilden är på min och Carins gravade lax. En saffransgravad och en rödbetsgravad. Dom blev både goda och snygga! Stolt!



/Maya

1 kommentarer

Mams

16 Dec 2011 17:25

Du är duktig och ansvarsfull du!! Blab<3

Kommentera

Publiceras ej