4 words

2kommentarer

God morgon!
I morgon har jag tenta. Börjar bli nervös nu. Ska även få klart alla julklappar tills i morgon. Vi åker hem för jul på lördag morgon så nu måste jag vara effektiv. Har iallafall varit duktig den här veckan. Har gått upp kl 7 varje dag fast jag inte haft någon skola. Försöker få så mycket som möjligt gjort nämligen... Igår var det julmys i skolan. Vi gjorde godis, pysslade och åt julbord som vi har lagat i veckan. Ganska mysigt faktiskt, synd bara att alla var så hysteriska vid städningen att man inte ens hann sitta kvar vid bordet och äta i lugn och ro. mutter mutter... NU ska jag sätta igång med allt! Och Håll tummarna i morgon mellan 9 och 2 för då sitter jag med tentan!



/Maya

2 kommentarer

Cristoffer

15 Dec 2011 11:36

Tentan kommer du klara utan problem älsklingen min! :D

Mams

15 Dec 2011 21:50

Du är så duktig! Lycka till <3 älskar dig puss!

Kommentera

Publiceras ej