Where rocking horse people eat marshmellow pies

1kommentarer

God Fredag säger jag!
Det är nästan sinnessjukt hur fort en vecka går. I lördags hade jag Emma och Lollo på besök. Det blev myskväll med film och lite godsaker. Provade att baka "sammetscupcakes" blev helt okej men inte min favorit. I veckan har jag varit hos Cristoffer (vilket jag fortfarande är) och igår kom mina söta tjejor och hälsade på. Jag har världens bästa vänner!
Jag blir så glad när jag kollar ut genom fönstret. Det är strålande sol och blå himmel, sommaren är äntligen på väg! Senare idag ska vi ut till Cristoffers pappa och hälsa på en sväng och på lördag blir det ut till sörvik för att hjälpa till med veden. Men nu är det dags för lite frukost.
/Maya

1 kommentarer

Emma

15 Apr 2011 10:32

jag tycker dom var supersupergoda!! jag tror inte jag har din mejl? Hittade inte den när jag skulle skicka bilderna :(

Kommentera

Publiceras ej