Det var en gång, och den var sandad.

0kommentarer

Sen när lärde sig kor stava? Väldigt fascinerande tycker jag. En gång för några år sedan i en liten by in the middle of italy fick jag dock uppleva får som med hjälp av sina ulliga små kroppar skrev meddelanden till oss på dom böljande gröna kullarna. Jag önskar att jag kunde berätta vad dom sa men tyvärr skrev dom på italienska och led antagligen av en släng dyslexi vilket gjorde det hela svårare att förstå. Vi fick trotts detta en trevlig middagsunderhållning denna sommarkväll.

Idag har en sjukdom svängt runt i en intensiv foxtrot i vårat hem och lämnat mig och mamma sängliggande hela dagen. Jag lyckades i alla fall plugga lite så känner mig lite duktig ändå.

Nu ska jag gå o spara ut håret. Ha det bra.

PUSS

 

Kommentera

Publiceras ej