Berätta det för Lina.

2kommentarer

Så har man klarat sig igenom ännu en skolvecka och om jag ska vara ärlig så har det varit riktigt kul. Djursjukvården har satt igång rejält nu och det är nog bland det roligaste. Idag behövde vi inte åka till skolan, vi fick jobba lite hemma istället. Jag ska nog därför passa på att packa ihop lite grejer för om några timmar åker vi till skogsröjet. Lyssna på bra musik och träffa härligt folk. Ja, jag är taggad. :D


Här i veckan hade vi förresten redovisning inför ettor och tvåor om englandsresan. Gick väl rätt okej förutom dom fula bilderna som vi av någon anledning visade upp. Haha. Självklart hade mina så kallade vänner valt ut dom absolut muppigaste. haha. Men men, jag bjuder på det. Lägger ut den här med för den är förjävla komisk!





(åh vad jag plötsligt ångrade att jag la ut den här bilden xD)
pusshej

2 kommentarer

Mams

29 Aug 2009 15:07

Tur att jag vet att du är söt i verkligheten!

Puss:-)

Maya

01 Sep 2009 20:35

ja det är bra att nån tycker det^^ :P

<3

Kommentera

Publiceras ej