Lov

2kommentarer

Så var det den första dagen på lovet och det firar jag med att göra ingenting alls!

Det finns ju faktist endel positiva saker med att gå på min bondeskolan och det är bla att vi får ett extra lov! :D
Japp, ni hörde rätt. Nu har jag lov en vecka, nästa vecka är det skola igen och sen höstlov veckan efter det.
Gudomligt skönt måste jag säga.

I morgon ska jag klippa mig, ska väl egentligen ta o spara ut håret så det kommer antagligen inte bli sån stor skillnad. Fast sen kommer jag säkert få nått ryck och klippa av mig allt..igen.
Det är ju så svårt, jag vill ha långt hår men samtidigt en rolig och snygg frisyr. Frågan är bara hur fan ska det gå till?! haha. Ska man ta och göra något drastiskt och annorlunda!? Ge mig förslag tack för själv kommer jag inte på något.
Skulle så gärna vilja ha sådär snyggt mörkrött hår men de skulle jag inte passa i...dreads kanske? Röda dreads var ju lite av en dröm förut. snyggt!  :P Äh..får väl fundera vidare men det kommer antagligen blir något vanligt och tråkigt. ^^

Igår var en mys dag, Sushi och Pretty Woman! <3
En såndär film som man verkligen måste se och som man kan se flera gånger om. Och den gillar vi till tusen!
Måste bara säga att allt det här är grymt underskattat, både myskvällar och sushi. Men speciellt sushi. Mer sushi till folket! Det borde till och med serveras som skolmat, ja, då skulle iaf jag vara ganska lycklig (eller lyckligare?!)

Underskattad, överdrivet god mat<3  

Sen tar vi och tipsar om en låt och sen får det nog vara slut :P haha
Matchbox Twenty - How far we´ve come

så..
PUSS OCH KRAM OCH NYP I STJÄRTEN

2 kommentarer

Mams

14 Oct 2008 10:26

Smaskens asså! Puss ;-)

Maria

14 Oct 2008 19:34

MER SUSHI ÅT MAYA OCH MARIA XD

Kommentera

Publiceras ej