Winter wonder land

1kommentarer

Mitt rum ser just nu ut som lustiga huset och jag är nästan helt säker på att jag skulle bli rik om jag bara tog lite i inträde.
Utanför är det massor med snö, får värsta julkänslan! De enda jobbiga är att det är mörkt hela tiden, det är så gott som omöjligt att komma upp i tid på morgonen och det spelar ingen roll hur många väckarklockor man ställer eller hur många gånger katten gör akrobatiska konster på min mage. Jag kommer ändå inte upp! Måste verkligen fundera ut något bra knep..hm..
Mörkret är inte det enda som är jobbigt kom jag på, det är ju både kallt, halt och vimlar med förkylda barn. Not my favorite! Lyckades självklart också att vurpa på resecentrum här om dagen..gjorde en snygg kvadruppel piruett med knäfall, säger bara stjärnor på is nästa! :D

Men det är trots allt riktigt mysigt med vinter och snö.
Så gå och sätt på dig ett par varma sockor, en riktigt ful tjocktröja och kryp upp i soffan med en kopp te! För de tänker iallafall jag göra nu! :D

   

Puss och kram o nyp i stjärten

1 kommentarer

Sara

26 Nov 2008 11:14

Maya du är så fin! <3

jaa det är hemskt kallt :/ om vintern bara kunde vara varm fast med snö liksom att det inte skulle smälta på utan att vintern skulle vara så :D <33

Kommentera

Publiceras ej