vi kan gå igenom eld

2kommentarer

Idag är en sådan dag när "pms-monstret" har tagit över min kropp. Detta monster är en sur och grinig jävel vars enda uppdrag i livet är att få mig att gråta. Jag har prövat det mesta för att försöka driva ur detta monster ur min kropp.. hälla vigvatten över huvudet och hoppa runt med rökelser. Inget fungerar! Det enda man kan göra är att vänta tills monstret själv bestämt sig för fly och hoppas att det dröjer ett tag innan hon får för sig att komma tillbaka igen.

Hade tänkt gå ut och gå eller kanske åka och simma lite på marieberg. Nu har jag ingen lust med något av det så jag tror jag lägger mig i solen och latar mig istället. Kanske tar kort på humlorna som flyger förbi! :)



/Maya

2 kommentarer

Maya

04 Jul 2011 17:53

Alltså, felskrivning! Det är nog lite svårt att bada på Marieberg. Gustavsvik ska det stå^^

Smsa Låna

19 Jul 2011 23:11

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

Kommentera

Publiceras ej