Boom, boom, boom, Even brighter than the moon, moon, moon

2kommentarer

God morgon, eller god förmiddag kanske man ska säga.
Dock har jag faktiskt varit vaken ett tag.
Spänningen är oliiidlig här hemma, en fisk ska nämligen få barn när som helst. Hon är smällfet! Vi måste försöka hålla lite koll på när dom kommer så att dom inte blir uppätna..det hände nämligen förra gången det kom små yngel. Haha. Sen har jag fått för mig att jag måste bli lite hurtigare än vad jag är, men istället för att börja röra på mig så sätter jag mig vid datorn.. och kollar på blocket efter en crosstrainer. Haha latmask träning, Så det kommer nog passa perfekt för mig. En bra början iallafall, tror faktiskt att dom är bra. Hittade några intressanta som jag mailade till, får hoppas att någon svarar!
Här kommer en liten bild från förra vintern.. det var lika kallt och snöigt då med.
/Maya

2 kommentarer

Cristoffer

12 Jan 2011 14:35

Men även latmask-träning är bra träning ;) Kallt o kallt, det är ju fan nästan plusgrader ute ;P puss <3

Anonym

12 Jan 2011 22:07

Mupp

Kommentera

Publiceras ej