Jag hoppas att ditt vin blir till vatten

1kommentarer

Då var det söndag och jag ligger här våran jättestora nya säng bredvid Cristoffer. I morgon börjar skolan, det känns lite nervöst men mest spännande. Vi är alltså på plats i Kristianstad nu. Åkte hit i fredags med Mamma och Lennart, vi kollade runt lite på stan, fixade lite i lägenheten och var ute och åt mat på kvällen. Jättemysigt! Fick separationsångest när dom hade åkt hem på lördagen men det är klart att det kan kännas lite jobbigt. Tur att Cristoffer är så gullig och nu när vi fått lite bättre ordning i lägenheten så känns det bättre! På lördagseftermiddagen åkte vi till Ikea och shoppade lite. Vi blev lite wild and crazy och köpte tre stycken expedit hyllor. Praktiska, snygga och det var något som vi båda två gillade. Det blev två vita som sängbord och en stor brunsvart i vardagsrummet. Lägger ut lite bilder men det ska självklart fixas till lite mer sen. Tror att jag ska göra en ny kategori här på bloggen där jag kan lägga ut lite sånt som händer här i lägenheten, lite Lullull och sånt! Jag är lite nördig jag vet, men det ingår lixom! ;D

Nu ska jag sova så att jag är pigg i morgon! Nattinatt!

 




/Maya

1 kommentarer

Mams

29 Aug 2011 20:48

Gissa vem som har mest separationsångest i hela världen då!? Det blir så fint hos er! Blab, puss :-)

Kommentera

Publiceras ej