born to be wild

1kommentarer

Idag har jag jobbat med världens bästa mamms. Dagen gick väldigt fort tycker jag. En söt tant kom in och sa "ibland när man är ute och cyklar behöver man en gummisnodd", Jassåha tänkte jag! Efter jobbet kom Lennart och hämtade mig och vi åkte till veterinären och köpte specialfoder till Curry som har lite ont i kisseriet. Hoppas lille bubben blir bättre nu. Har packat lite i helgen och idag. Sorterade skor och hittade ganska många..40 par. Oops, trodde inte att det skulle vara så många. Någon som vill ha några? Haha. Dom flesta var dock ganska slitna så runt hälften rök!

Har förresten gått bakom ryggen på min pojkvän och köpt ett köksbord... oops igen! Haha. Hittade nämligen ett jättefint bord på blocket för 300 kr. Fint och billigt. Kan det bli bättre tänkte jag, så jag slängde iväg ett mail fort som attan, ville nämligen köpa en golvlampa och en cool antik stol av samma människor. Efter det pratade jag med Cristoffer som tyckte att bordet va fult.. AJ DÅ tänkte jag då! Jag fick svar på mailet samma dag, allt var kvar men jag sa att jag var osäker på bordet. Då sänkte hon priset till 200 kr. Hon ville bli av med det fort plus att skivan var lite repig. TAGET skrek jag och Lennart så fort att vi inte hann reagera själva. Aj då igen.. vad ska Cristoffer tycka?!

Dagen efter (detta var alltså i lördags) åkte jag och Lennart och hämtade möblerna. Jag är jättenöjd med mitt köp och min underbara pojkvän är inte arg! Han ska dock få godkänna bordet sen när han får se det live. Nu håller jag på att fixar till det så att det ska bli ännu finnare. Slipa, olja och måla! Hoppashoppas att det blir bra!
Nu ska jag strax åka och hämta mamma!


/Maya

1 kommentarer

Cristoffer

15 Aug 2011 19:24

Mm det tycktes inte om att du gjorde det utan att fråga mig först! :P Men det löste sig ändå ;) Benen ser fina ut här på kortet, men ska ge min slutgiltiga dom på torsdag ^^ haha puss <3

Kommentera

Publiceras ej