playing with fire

3kommentarer

I dag har jag varit helt prickig i ansiktet efter portömmningen igår. Fyfan, det måste ju vara ett utav de äckligaste orden som finns. haha. Nej men jag och mamma lyxade till det med massage och ansiktsbehandling igår. Vi var på nyöppnade Salong Bioskin som Malin och hennes kompis har öppnat. Superhärligt var det iallafall. Det borde man faktiskt ta och unna sig någon gång ibland. Idag har jag bara latat mig och pysslat lite. Blev klar med min stora pärlplatta med Mizo på. Mycket pilligt men riktigt roligt. Lägger ut orginalbilden och bilden på plattan. I morgon kommer antagligen Emma och Lollo hit eftersom att en myskväll är inplanerad. Men nu ska jag sova så jag är pigg tills i morgon! ;D Nattinatt



/Maya

3 kommentarer

Lollo

09 Apr 2011 11:29

Guu va fin tavla!

Wiii! Ja imorn kommer vi!!! Ska bli sp kul att träffa dej!

Emma

09 Apr 2011 11:33

Men vilken fin!! Gu vad söt! :D <3 jaa i kväll kommer vi!

Lollo

11 Apr 2011 12:43

Supermyys! Måste göras om! Ska förska att inte vara supersliten och inte parta hela natten innan ;)

Kommentera

Publiceras ej