Fat bottomed girls you make the rockin' world go round

5kommentarer

Om ca en timme är det måndag. Jag ligger i sängen nu redo för att sova men tänkte skriva lite här först. Cristoffer var här i helgen och vi firade 1,5 år tillsammans. Hurra för oss^^ Vi gjorde lite god risotto och hade det lite mysigt. Jag gjorde några "Kärleks cupcakes" till oss. Black bottom cupcakes hette dom, det är mörk choklad med cheesecake fyllning. Gottigott. Mamma och Lennart är i London så nu när Cristoffer åkte hem blev jag helt själv i hustet. Visst är det skönt att vara själv ibland men det är väldigt tomt här när dom är borta. Saknar er Mamms och Lennart! Som tur är har jag mina små fluffiga katter som håller mig sällskap! Nu ska jag nog ta och sova lite. Nästa vecka ska jag vara duktig och inte äta några sötsaker samt göra en liten detox. Ny fräch maya, här kommer jag! Man kan ju inte bara äta cupcakes och plättor hela tiden! ;D
Nattinatt!
/Maya

5 kommentarer

Cristoffer

03 Apr 2011 23:17

Dom var jättemumsiga! :D Men saknar du bara ann-lott o Lennart? :O Blev du glad över o bli av med mig kanske? ;D puss <3

Emma

04 Apr 2011 21:17

Vad duktig du är på att baka!!! Dy gör dom ju så fina!!! Kan ja få gå på cupcake skola hos dig? :D

Mams

05 Apr 2011 19:11

Å vi saknade dig jättenycket!! Men nu är vi hemma igen! Jättefina och goda (Ffick smaka) cupcakes! Du är dutti du! Pussssssssssssssssssss :-*

Lollo

05 Apr 2011 22:10

ÅH va gott! Va avis ja blir! Vill också bli ett bakmonster som kan baka så fiint!

haha, duktigt att försöka bli duktig iallafall! Försöker sporra mig själv också men har ingen motivation >.<

Lollo

07 Apr 2011 22:34

Ja köp biljetter till P&L och häng med mej! Blir ja o Emma fast emma vet inte om hon kan då :) Men då kan du hänga med!! Vore sinnessjukt kul!

Kommentera

Publiceras ej