For those about to rock, we salute you

3kommentarer

Kära dagbok!
Idag vaknade jag 12.44 med en känsla av att jag hade svalt en levande igelkott. Det är inte skönt att ha ont i halsen. Kände mig lite halv krasslig hela dagen så jag har mest legat i soffan med en kopp te och tyckt synd om mig själv. Tänkte förresten också berätta att jag har fått jobb! Var på arbetsintervju för någon vecka sen och nu ringde dom upp och meddelade att jag hade fått jobbet. Det är som extra julpersonal på Guldfynd. Vet inte hur mycket jag får jobba än men det är iaf en bra erfarenhet att skriva dit på cvt sen och en extra slant i plånkan! Hur som helst så ska det bli roligt! :)
Förresten, på burken med nöt kräm (som är på bild i inlägget under) Står det: " Smakar bäst i rumstemperatur"
Lite jobbigt tycker jag, att den blir mindre god om man går ut och äter den...  nä, inte kul!
Nu ska jag sova. Nattinatt <3
/ Maya

3 kommentarer

Cristoffer

17 Nov 2010 01:05

Ohh vad rolig du var gumman ^^ Du kan vara min lilla nöt :D

Mams

17 Nov 2010 06:50

Grattis duktiga du! Puss!

Emma

22 Nov 2010 16:32

Men gu vad skojj!!! :D Stort Grattis!

Haha, underbart med nötkrämen ;) Ibland vill man ju sitta ute och äta.. <3

Kommentera

Publiceras ej