my own beat

0kommentarer

Hemma efter några timmar på jobbet. Stängde själv första gången idag och det gick jättebra. Det är kul att träffa massa folk och vara social men ibland kommer det in en del mycket märkliga människor. En del får man nästan jaga ut ur affären, i alla fall när man egentligen skulle ha stängt för en kvart sen. Nu ska jag äta lite lasagne och packa ihop lite saker. Åker till Cristoffer i morgon för att fira midsommar och går på hans mosters bröllop. Ska bli väldigt roligt faktiskt. Har aldrig varit på bröllop förut.

Nu saknar jag min mamma lite, jag behöver någon att tjata av mig lite på och nu har jag inte träffat henne på två veckor eftersom att hon och Lennart är på semester. Träffar henne igen på söndag så då kommer jag antagligen prata konstant de kommande dagarna.

Nu är nog lassagnen varm.  Nej jag har tyvärr inte gjort den själv utan värmde bara en matlåda. :P

Pusshej

Kommentera

Publiceras ej