Happy new year!

2kommentarer

Gott nytt år på er alla!
Tiden går så otroligt fort.. tänk att ett helt år har gått, nu igen! ^^
Har haft en supermysig jul hemma med familjen! Massor av fina paket, gott godis och alldeles för mycket god mat!
Jag och Cristoffer åkte till Media Markt på mellandagsrean. Jiiises vad mycket folk det var. Vi åkte i 10 km/h på motorvägen för det var så lång kö in mot marieberg. Införskaffade iallafall en ny kamera. Hurra! Det blev en liten panasonic som jag hittills är jättenöjd med. Cristoffer köpte ett playstation 3 så vi har suttit och nördat i två dagar nu. Roligt är det..och jag har tvingat cristoffer att spela spyro med mig! Han är ju så söt. :P
Ikväll ska det nya året firas ute i sörvik med trevligt folk. Mina falutöser kommer också hit, ska bli jättekul!
Förresten så har vi en jättesöt men rädd liten katt här hos cristoffer som ska få bo här tillfälligt! mysigt!

(måste ju lägga ut lite bilder nu när jag har en ny kamera ;D)
/Maya

2 kommentarer

Emma

02 Jan 2011 16:23

Tjohoo, har längtat efter ett inlägg här!!

Superbra bilder ju, skojj! :D Och Gott nytt år på dig!! <3

Mams

03 Jan 2011 07:03

Gott nytt år sötnos! Saknar dig, puss :-)

Kommentera

Publiceras ej